Första semesterdagen

Det är måndag men känns som lördag. Helt overkligt att vara ledig! Har tillbringat dagen i Halmstad med underbara Lisa, Sandra, Johanna, Hanna, Tina och Julia. Fantastiskt fina flickor! Dessvärre glömde jag kameran hemma (inte bra när man försöker vara flitig bloggerska). Tack för en bra start på semestern!

Påvägen hem till Helsingborg fick jag ett mess att Mackan och Lina skulle komma över ikväll och se HIF-Kalmar vilket gjorde även kvällen social och trevlig! En vinst till "di röe" bidrog till Magnus glädje och jag är sjukt nöjd med att ha klurat ut en liten dagsutflykt för Magnus och mig till i morgon! Ni vet - jag har semester och kan hitta på saker sådär helt utan vidare, wooohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0