Finbesök

Här hemma har vi finbesök! Christian har kommit från Växjö och nu har vi landat i soffan efter lite mat. Planen för ikväll är The Sounds. Får dock se hur det blir för mig för magen är mindre kul. Katarrproblemen blir värre och värre och jag som har tänkt att det kan ju inte vara på grund av stress nu när jag har semester har fått en liten föreläsning (både Christian och Magnus är sjuksköterskor) om att det troligtvis är just det. Hur som helst, följer jag inte med så är det för att jag har fortsatt ont, inte på grund av stress för här är precis lagom slappt! Hoppas ni har en lika trevlig kväll som mig! Puss!


Kommentarer
Postat av: Frida

Blä! Startdos Omeprazol är det enda rätta! Och banan! ;)Passar ju utmärkts för en banankvinna som du :D PUSS!

2011-07-30 @ 11:07:22
Postat av: Hanna

Sv: Frida - ja, jag har fått beskrivit av läkaren hur jag ska äta dessa! Det funkade bra i en vecka :-P men nu hoppas jag det ska vända igen för idag har hittillls varit hyffsad! Wiiie! :-) Banan har jag inte testat, kanske vore ngt! Men när det är som värst spelar de liksom ingen roll vad man stoppar in, allt gör ont! Men ska komma ihåg banan :-) saknar dig :-( puss!

2011-07-30 @ 15:11:50
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0