Emma & the Magpies


Gitarrist Magnus aka älskling

Spelningen är över och älskling slappnar av här hemma. Det gick bra och bandet verkar väldigt nöjda!
Även denna gång var det kanonkul att se och de skötte sig mycket bra!
Heja heja!

I övrigt kan jag konstatera att det har blivit mycket "dagbok" och Magnus & mig här på bloggen nu under semestern! Kan ha att göra med att vi umgås så mycket vi bara kan nu när vi är lediga tillsammans, men i morgon ska ni i alla fall få se ett loppisfynd som jag är riktigt nöjd med! 

Tills dess:
Natti natti! 


Kommentarer
Postat av: Marcus

Håller med om att det varit fler inlägg den senaste tiden. :)

Har du några fler bra bilder från spelningen?

2011-07-29 @ 09:21:46
URL: http://www.marcussite.se
Postat av: Hanna

Sv: Mackan - måste tyvärr erkänna att jag har dåligt med bilder från gårdagen! Men vet att Magnus mamma har en del och Mika tog väl också en del? :)

2011-07-29 @ 21:59:32
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0