Slut på påsk och ledighet


Saras, mammas, mitt och pappas påskägg

Påsken är slut och jag har en natt kvar i Varberg innan bilen ska ta mig tillbaka till Helsingborg och jobbet i morgon bitti. Jag har haft en toppenhelg och fått massa ny härlig energi! Tankarna på vad jag har att göra får mig dock att rygga tillbaka lite, men jag ska klara det! Jag ska klara allt och det ska gå. Det SKA gå!

Idag blev jag väckt av att de nybakade frallorna var klara och frukosten stod på bordet. Att äta frukost hela familjen är så mysigt när man är van vid att slänga i sig en smörgås ensam framför burken på morgonen. Sen tog Sara och jag bilen ut till Åkulla bokskogar med kameran för att fånga vitsippor. Innan vi åkte hem passade vi också på att köra inom Naturum, fågelreservatet i stan, och fotografera. Klockan två var vi sedan i stan för att möta upp Niclas. Det blev varsin stor och god glass vid fästningen. Jag konstaterade att vi känt varandra i en väldig massa år nu. Jag tror jag börjar bli gammal...

Kvällen har jag spenderat i soffan framför en film med Sara. Ett mysigt avslut på dagen!
Men som ni ser är det inte det enda jag gjort ikväll. Jag hade tänkt att bara byta ut bilderna i headern på den andra bloggdesignen, MEN - det blev jättekonstigt och så vill jag ju inte ha det! Så nu har jag (med Saras hjälp) börjat göra om hela alltet. Dessvärre är klockan läggdags och jag orkar inte mer ikväll, men ni ska få se att den blir klar någon gång i alla fall! Nu har jag dessutom en mängd fina bilder ju. Alla är tagna i helgen!

Hoppas att ni alla har haft en fin påskhelg!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0