Glad påsk kära ni!

Jag har precis lagt mig för att sova i mitt gamla flickrum i Varberg. Dagen har bjudit på massa festligheter och jag har en fin dag att se tillbaka på. Påskfirande på jobbet med sockertoppade barn och härligt väder följt av en sväng till stan här i Varberg nu ikväll. Mat och öl med pappsen! Sen för en timme sedan kom syster hem från jobb och då överraskade jag henne rejält! Tyvärr är jag nu så trött att jag måste sova, men i morgon ska jag mysa massor med henne! Dessutom blir det årspremiär för mig i husvagnen, släktkalas i Läjet och en riktig tjejsnackskväll med Emelie. Varför nöja sig med det lilla när man kan få allting? Godnatt hjärtan! Och glad påsk igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0