Ett litet mirakel

Idag har jag mött ett litet mirakel. Så vacker. Så liten. Så fantastisk. Lisa ringde och frågade om jag ville besöka dem på sjukhuset och OM jag ville! Tog bussen in till stan, shoppade små kläder och gick sen med bestämda steg mot sjukhuset med en jeansklänning från Lasse Åberg och en prickig body och strumpbyxor från Lindex. Så fantastiskt att besöka ett sjukhus av en glad anledning! Och vilket litet mirakel jag fick träffa. Ett två dagar gammalt mirakel. Lyckan var total! Detta kommer jag leva länge på!



Hennes små fingrar mot min hand


Kommentarer
Postat av: Lisa

Världens finaste Julia <3

Kul att du kom vännen!

2011-04-21 @ 21:26:07
Postat av: Hanna

Sv: tveklöst! :-)

2011-04-21 @ 22:06:05
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0