En bild säger mer än tusen ord...



Det känns konstigt att lägga in en vinterbild nu när våren knackar på, men - jag gör det ändå! Hittade dessa på ett av systers minneskort och blev så glad! Minnet av årets Jul på Liseberg med familjen får mig både att mysa och vika mig av skratt. Bilderna ovan får mig att mysa, kommande bilder gör att det krampar sig i magen. Magnus hade så otroligt ont i ryggen att han försökte ta sig fram dubbelvikt. Sara plåtade flitigt. Jag må vara skadeglad, men det roliga var ju såklart inte att han hade ont - utan att han knäckte sig varje gång vi skrattade åt hans minst sagt unika gång, och varje gång han skrattade så att han knäckte sig så blev han lite mer dubbelvikt. På bilden ovan mår han fortfarande bra. Hur han mådde på bilderna nedan låter vi vara osagt. En bild säger mer än tusen ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0