Drömmen om något större



Det finns så mycket fint. Så mycket man skulle kunna tänka sig. För någon månad sen ville jag bara ha in massa vitt - möbler, textil, dekoration. Nu längtar jag efter massa färg samtidigt som jag älskar det i kombination med det där vita. Tänk om man hade ett stort boende, ett stort kapital och ett stort förråd av lust och energi. Då skulle jag göra så mycket, så obeskrivligt mycket. Nu ska jag istället göra det lilla. Försöka ta hand om det jag har och, om jag har det rätta knycket, övertala min sambo att inom en snar framtid köpa en ny (färgglad) matta till vardagsrummet. Men till dess bläddrar jag vidare i tidningarna... och drömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0